תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

לא כל אירוע הוא אירוע של מאות מוזמנים

ולא בכל אירוע אנחנו מעוניינים להזמין את כל המי ומי, את החבר מהגן, או את האח של האחות של הגיס. לפעמים אנחנו רוצים לחגוג את השמחה שלנו בצורה צנועה יותר, סגורה יותר, אינטימית יותר, משפחתית יותר.

אירוע שבעצם היותו קטן וצנוע, מבליט את החוזק והאחווה המשפחתית. אירועים אופייניים כאלה הם חגיגות ברית מילה, חגיגות בת מצווה, חגיגות יום נישואין או מסיבות יום הולדת, ואפילו חגיגות בר מצווה. לאלה אפשר להוסיף גם חתונות שבאופן מודע נערכות בקנה מידה קטן ואינטימי במסגרת אולמות לאירועים קטנים ובינוניים.

פרופורציה בין מספר המוזמנים ובין מספר המקומות באולם

בכל מקרה שאתם עורכים אירוע קטן, ולא משנה באיזה סוג אירוע מדובר, המוטיב הבולט ביותר באירוע הוא האינטימיות והאחווה, וכדי להשיג את האינטימיות הנדרשת אתם חייבים לוודא שהאולם בו אתם עורכים את האירוע, מתאים בגודלו למספר המוזמנים לאירוע. אתם לא רוצים אולם גדול שיכול לתחום עבורכם מתחם קטן באמצעות מחיצות בד, ואתם לא רוצים אולם של 120 איש, אם יש לכם רק 60 מוזמנים.

אתם רוצים לבדוק שורה של אולמות לאירועים קטנים ובינוניים, שכאשר כל המוזמנים שלכם יגיעו ויתיישבו במקומם, המקום ייראה מלא עד אפס מקום. זה לא אומר שאתם צריכים התאמה מדעית בין מספר המוזמנים ומספר המקומות באולם, אבל בהחלט צריכה להיות פרופורציה בין השניים.

מגוון רחב של אולמות קטנים בכל רחבי הארץ

אולמות לאירועים קטנים אפשר למצוא בכל עיר ובכל מקום, באזורי תעשייה, במרחבים פתוחים, לאורך חוף הים, במרכזי ערים ואפילו במושבים רבים באזור המרכז.

אתם יכולים לבחור אולם קטן בעל עיצוב מסורתי ופשוט, ואתם יכולים לבחור אולם קטן המיועד בדרך כלל למסיבות או לאירועים עסקיים, ויכול לספק לכם אווירה מעט שונה, מעט יוצאת דופן, שגם היא תהפוך למאפיין בולט של האירוע, מאפיין שאנשים יזכרו עוד זמן רב קדימה, וזאת הרי בדיוק המטרה שלכם בתכנון האירוע, ובמציאת האולם המתאים ביותר גם מבחינת הגודל, גם מבחינת המיקום, וגם מבחינת העיצוב והאווירה שהוא מציע