תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

שמלת כלה ממעצב שמלות

לקראת החתונה, אחד הסידורים המשמעותיים ביותר בעבור הכלה המיועדת הוא השמלה. ובשביל שמלה צריך מעצב. אז איך בוחרים מעצבי שמלות כלה בלי להתבלבל?

מעצבי שמלות כלה הם האנשים שילוו אותך בחודשים הקרובים, יסייעו לך למצוא, לעצב ולתפור את השמלה המיוחדת ביותר של חייך, ועליהם להתנהג בהתאם.

מעצבי שמלות כלה אמורים לספק לך שירות הכולל יחס אישי וטוב.

חשוב מאוד להקפיד לבחור מעצבי שמלות כלה בעלי גישה חיובית ויחס אישי, כי החוויה של יצירת השמלה היא חוויה של פעם בחיים, וכמו כל דבר, עדיף לעבור אותה בקלות ובחיוך.

בשביל לבחור מעצבי שמלות כלה, התחילי בסיור פיזי או אינטרנטי.

חיפוש פיזי דורש "יום סיורים" בין מעצבי שמלות כלה שונים באזור שיהיה לך נוח להגיע אליו. בחיפוש אינטרנטי, עברי בין אתרים שונים של מעצבי שמלות כלה, התרשמי מהקולקציות השונות ומהמגוון המוצע.

לאחר שמצאת כמה מעצבי שמלות כלה שמוצאים חן בעינייך, ומצויים באזורים נגישים מבחינתך, הרימי טלפון ושוחחי עמם. קבעי פגישות עם שלושה-ארבעה מעצבי שמלות כלה ש"עברו את הסינון".

מעצבי שמלות כלה במהלך הפגישה עם מעצבי שמלות כלה שקבעת עמם טלפונית, שימי לב ליחס שאת מקבלת.

כמו כן, למעצבי שמלות כלה יש גם דירוגים והמלצות באינטרנט.

ודאי שמעצבי שמלות כלה שאת הולכת להיפגש איתם קיבלו ביקורות טובות והמלצות.

בשילוב עם בחירתך במעצבי שמלות כלה התואמים את טעמך בעיצוב, יגביר את הסיכוי שלך ליהנות משמלת הכלולות שלך ומחוויית היצירה שלה.

יש מעצבי שמלות כלה שיסכימו "להתפשר" על העיצובים שלהם ולעצב לך שמלה ייחודית, ויש מעצבי שמלות כלה שידבקו אך ורק בקולקציה הקיימת שלהם, ולא יסכימו ליצור לך שמלה אישית משלך.

הביאי זאת בחשבון כאשר את מחפשת מעצבי שמלות כלה.

אם את מעוניינת ב שמלות כלה "כזאת בדיוק" כמו שנמצאת בקטלוג, אין לך בעיה בכל אחד מהמקרים. אבל אם תרצי מעצבים כלה שיסכימו לשנות את הדגם שלהם לפי בקשותייך – כדאי לברר קודם אילו מעצבי שמלות כלה יסכימו לעשות זאת.

1. אדיבות: מעצבי שמלות כלה רבים ידועים בשירות האדיב שלהם לכלות העתידיות.

עם זאת, יש כמה מעצבי שמלות כלה שאולי יודעים לעצב היטב, אבל בתחום הבין-אישי הם לא מי יודע מה.

אולי זה נראה חסר חשיבות בהתחלה, אבל מעצבי שמלות כלה הם האנשים שיקבעו איך תיראו בחתונה, מה תלבשו וכמה יהיה לכן נעים ונוח בשמלה המיוחדת שלכן.

לכן תמיד כדאי לבחור מעצבי שמלות כלה אדיבים ונחמדים, שבעת משבר לא ינסו "לנפנף" אתכן אלא יקשיבו לכן ויבינו מה אתן רוצות באמת.

2. מחיר ומיקום: ברוב המקרים, מעצבי שמלות כלה יגבו בין 3,000 ל-10,000 ש"ח על תפירת השמלה, תלוי במעצב, בעיצוב השמלה, בדחיפות ההכנה וכו'.

ישנם מעצבי שמלות כלה שאצלם מחירי השמלות מגיעים ל-20,000 ש"ח, אבל מעצבי שמלות כלה טובים במחירים סבירים יש בשפע. אם אינך רוצה להשקיע הון לא-קטן בשמלה, דעי שיש לך אלטרנטיבות נהדרות במחירים סבירים בהחלט.

בנוסף, קחי בחשבון שמעצבי שמלות כלה מחוץ לאזור המרכז ככל הנראה יגבו פחות בעבור תפירת השמלה, כך שאם את גרה הרחק מאזור המרכז, עדיף לך למצוא מעצבי שמלות כלה הקרובים לאזור מגורייך במקום לנדוד את כל הדרך לתל אביב כדי למצוא מעצבי שמלות כלה, ואז להיגרר את כל הדרך הארוכה למדידות 4-3 פעמים לפני החתונה עצמה.

3. סגנון: למעצבי שמלות כלה שונים יש סגנונות שונים וייחודיים. ערכי רשימה של מעצבי שמלות כלה שסגנונותיהם מצאו חן בעינייך (מדפדוף באינטרנט או בקטלוגים), והתחילי לעשות טלפונים. בשלב זה כנראה תוכלי לפסול כמה מעצבי שמלות כלה בהתאם לקריטריון 1 (אדיבות), אחרים בהתאם לקריטריון 2 (מחיר ומיקום), ועם היתר אפשר להיפגש. כך תוכלי לבחור לך מתוך רשימה של מעצבי שמלות כלה, את המעצב שיתאים לך ביותר.