תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

איך לבחור צלם לחתונה?

בחירת צלם לחתונה היא משימה לא פשוטה אך חשובה מאין כמוה. האירוע כולו נמשך 4 או 5 שעות, אך הזיכרון שלו צריך ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות קדימה, ובדיוק מהסיבה הזאת בכל אירוע אפשר למצוא צלמים המפוזרים בכל רחבי האירוע ומתעדים הכל בוידאו ובסטילס.

השאלה היא איך אתם אמורים לבחור את הצלם המתאים לכם, ומה הן השאלות הרלוונטיות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כדי לדעת שבחרתם בצלם הנכון.

לבדוק כל דבר בגוף ראשון

ובכן, הדברים דומים לבחירת האפשרות של הזמנת משלוחי פרחים הרצליה, לעומת ביקור במשתלת פרחים רעננה, עד שלא תראו את הדברים בגוף ראשון, לא תוכלו לקבל החלטה חכמה אמתית.

אבל לפני שאתם רצים לאולמות האירועים כדי לבדוק צלמים בשעת הפעולה, אתם רוצים לענות על מספר שאלות חשובות, ועוד לפני כן אתם רוצים ליצור לעצמכם רשימה של צלמים פוטנציאליים. התחילו בכך שתאספו המלצות, תבחנו כתבות וביקורות בעיתונות ובאינטרנט ותרכיבו רשימה של צלמים רלוונטיים.

כל השאלות שתצטרכו לענות עליהן

בהמשך הדרך, נסו לענות על השאלות הבאות עבור כל אחד מן הצלמים: כמה צלמים מגיעים לאירוע, וכמה צלמים יהיו על כל אורח?

האם הצלם מציע שירות של מצלמות רחף? האם הצלם מבצע גם עריכת וידאו מתקדמת? האם ישנה אפשרות של אלבומים בהתאמה אישית? מה הוא וותק הצלם? מה הן הביקורות הנכתבות עליו בפורומים ובאינטרנט? מה מחיר הצלם ביחס למקובל? האם הוא זול מדי או יקר מדי? שאלות אלה יתנו לכם מושג טוב אודות כל אחד מן הצלמים, ויאפשרו לכם לשקול את הדברים בצורה יותר רציונלית.

בדקו את הדברים בזמן אמת

כעת, אפשר לחזור לדוגמת הפרחים. כשאתם רוצים את הפרחים הטובים ביותר באירוע שלכם אתם לא רוצים להזמין אותם באמצעות משלוחי פרחים רעננה, אלא להגיע למשתלת פרחים הרצליה ולבדוק אותם מקרוב. בקרו באירועים בהם עובדים הצלמים הרלוונטיים, בדקו אותם בשעת פעולה, בדקו את התוצאות של העבודה שלהם, את האלבומים, את סרטוני הוידאו וכל פרט אחר, וכך תוכלו ליצור לעצמכם תמונה שלמה שבסופה תגיע החלטה חכמה ומושכלת.