תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

כמה טיפים שכדאי לדעת, מדריך לצילום אירועים

איך לבחור צילום חתונה?

אתם מתכננים את האירוע החשוב ביותר של החיים שלכם. זאת הפקה יקרה מורכבת, אתם משקיעים שעות בבחירה של בגדים, תפריט, מוסיקה ומוזמנים. ובאמת בסוף כל האירוע מוצלח ועובר עליכם ערב נפלא ומרגש.

מזל טוב! חשבתם פעם מה נשאר לכם מכל הערב הזה? חוץ מהנג אובר וסט כלי מיטה מכוערים שקיבלתם מהדודה שלכם?

צילום חתונה נכון, נשארים הזיכרונות. אבל הזיכרונות נשכחים, ואף אחד לא זוכר בדיוק מי היה, ומי השתכר ומי רקד.

בדיוק בשביל זה יש לנו את הצילומים. כדי שיזכירו לנו איזה ערב נפלא וחד פעמי היה לנו.

הנה כמה נקודות לפני שלוקחים את ההחלטה הגורלית על צילום חתונה.

צילום חתונה: קודם כל הכימיה הכלל הראשון, והוא נכון לכל האנשים שיהיו מעורבים בהפקת האירוע שלכם, הוא שתהיה בניכם כימיה. הרגשה טובה בין הזוג ובין הצלם היא חשובה מאוד.

הצלם ילווה אתכם בשעות שלפני החתונה.

אלו שעות שסף ההתרגשות בהן גובר. אתם לא מחפשים מישהו שיעלה לחינם את סף ההתרגשות שלכם.

אתם לא מחפשים צלם שינסה לשכנע אתכם להצטלם במקומות שלא מתאמים רק בשביל התמונה. אתם לא מחפשים צלם שיידחף בינכם בזמן ריקוד הסלואו.

מה שאתם כן מחפשים הוא מישהו ש "זורם" אתכם, מישהו קשוב ורגיש לצרכים שלכם.

מישהו שיהיה אתכם בכל רגע אבל שלא תרגישו בנוכחותו, מישהו שיוכל לראות את כל אותם רגעים קטנים שאתם מפספסים מהתרגשות או מלחץ. צילום חתונה הוא קודם כל שותפות והבעת אמון באיש מקצוע שיצליח להנציח את האירוע שלכם ולעצב את הזיכרונות שלכם.

צילום חתונה, איך מזהים מקצוען?


חשוב לראות ולהכיר את איכות העבודה של הצלם והצוות שסובב אותו. איך יודעים להעריך זאת? בקשו מהצלם שלכם לראות עבודות קודמות, תסתכלו בתמונות מחתונות שלא הייתם בהן. צלם טוב הוא צלם שמצליח להעביר את הרגע ואת האווירה באירוע דרך תמונה. צילום חתונה מוצלח יכול לתת הרגשה גם לאדם שסתם מדפדף באלבום תמונות שהוא היה רוצה להיות נוכח בחתונה הזו. אם אתם מרגישים כך עם הצלם שלכם, כנראה שהוא האיש הנכון בשבילכם.

חשיבותו של צלם חתונות

אם החלטתם להתחתן, סביר להניח שאתם מרגישים מאוד שמחים ונרגשים לקראת האירוע, כי סביר להניח שזו החתונה הראשונה והאחרונה שלכם בחיים. כתוצאה מכך, וכתוצאה מהעובדה שאתם משקיעים בחתונה שלכם לא מעט כסף, ברור לחלוטין שתרצו לזכור אותה ותרצו שתהיה להם מזכרת מאוד יפה ממנה.

מהסיבה הזו אתם צריכים לדאוג לכך שיהיה בה צלם חתונות מקצועי, כי ללא צלם חתונות מקצועי, אי אפשר לדעת איזו מזכרת תישאר מכל המסיבה הגדולה שאתם מארגנים לעצמכם. התמונות שאותן יכול לעשות לכם צלם חתונות מקצועי שונות מאוד מכל מיני תמונות שהאורחים יכולים לעשות בטלפונים הסלולאריים שלהם, ולכן ברור שאתם לא יכולים לוותר על הזמנתו של צלם חתונות לאירוע.

איש מקצוע טוב

יש הרבה צלמים לחתונות, אך ברור לחלוטין שלא כל הצלמים האלה הם אנשי מקצוע טובים. צילום חתונות הוא משהו שאו שעושים אותו בצורה מקצועית וטובה, או שלא עושים אותו בכלל, כי מדובר על היום החשוב ביותר בחייהם של שני אנשים, ולכן אין מקום לטעויות. צלם חתונות טוב לא נשפט רק על פי הדרך שבה הוא עושה את הנושא של עיצוב אלבומי תמונות לחתונות, אלא גם על פי היחס שהוא נותן לזוג שמתחתן. כאשר מדובר על אירוע כל כך חשוב ומרגש כמו חתונה, זה ברור לחלוטין שיש התרגשות גדולה באוויר, ואין כל ספק שחלק מתפקידו של הצלם, הוא לתת שירות נעים לזוג המתרגש.

כמה זה עולה

אם אתם נמצאים עכשיו בשלב שבו אתם מתחילים לארגן את החתונה שלכם, אתם בטח מתחילים להבין גם שזו הוצאה כלכלית לא קטנה.

לכן, אתם בטוח רוצים לעשות גם כל מה שאתם יכולים על מנת שתצליחו לצמצם מעט בעלויות. חשוב להבין שכן כדאי לעשות סקר שוק בין הצלמים השונים ולראות על איזה סכומים מדובר, אך מצד שני, חשוב להבין שלא כדאי להתפשר דווקא על הצלם. אתם מתחתנים רק פעם אחת בחיים ומגיע לכם לזכור את הרגע הזה בצורה היפה ביותר, ולכן כדאי לכם לקחת את הצלם הכי טוב שקיים בימינו.