תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

סגנון שמלות כלה וינטאג

שמלות כלה וינטאג חובבת נוסטלגיה? מעדיפה לשמר את הסגנון הזוהר של תחילת המאה הקודמת? מגדירה את עצמך קלאסית, היסטורית? אם כן, שמלת כלה וינטאג נועדה במיוחד לך.

שמלת כלה וינטאג היא שמלת כלה בסגנונות שהיו נפוצים בשנות ה-20 עד שנות ה-80 של המאה הקודמת. שמלת כלה וינטאג אינה מגיעה בסגנון אחיד, אך יש בכולן מן המשחק בבדים, בגזרות ואפילו בצבעים.

הסגנון של שמלת כלה וינטאג התחיל לצוץ שוב בשנים האחרונות, לאחר שנים של התעלמות ודבקות בסגנונות המודרניים והעכשוויים.

אגדות אורבניות מספרות לנו שניתן להשיג שמלת כלה וינטאג בחנויות יד שנייה ב"כלום כסף", אבל הסיפור הזה קל להפרכה.

נכון שיש שמלות כלה וינטאג פה ושם, וכנראה במחירים לא רעים, אבל קחי בחשבון שבגדים ישנים בני כמעט 100 שנה מתבלים ומתרפטים, וגם שמלות כלה וינטאג כנראה יתרפטו בהתאם. נדיר למצוא שמלת כלה וינטאג במצב מעולה, נקי ושלם, שגם תתאים לך בדיוק.

אם כך, האופציה השנייה לרכוש שמלות כלה וינטאג היא אצל מעצבים המתמחים בתחום.

מעצבים שבחרו להתמחות בשמלות כלה וינטאג נוטים להיות בעלי חוש אסתטי מפותח מסוג מאוד ספציפי, וכדאי לוודא אם הסגנון והטעם האישי של כל אחד מהמעצבים האלה מוצא חן בעינייך ומזכיר לך את טעמך שלך.

עברי על קולקציות של שמלות כלה וינטאג באינטרנט כדי לבחון אילו סגנונות מושכים את עינך, ובחרי במעצב אשר יצר שמלות כלה וינטאג מסגנונות אלה.

לאחר שבחרת מעצב, יש לבחור שמלת כלה וינטאג אחת מרבות, ולהחליט מה יהיה הקו העיצובי המנחה שלך בעיצוב השמלה.

קחי בחשבון שגם אם המעצב ששכרת מתמחה בתפירת שמלת כלה וינטאג, עדיין המילה האחרונה היא שלך, וכדאי לך להציע תוספות או רעיונות שנראה לך שיוסיפו לעיצוב, ולהתייעץ לגביהם עם המעצב.

מחפשת שמלות כלה וינטאג?

בין כל הסגנונות הנפוצים והחמים ביותר של שמלות כלה, הסגנון של שמלות כלה וינטאג, שנזנח מעט לאורך השנים, תופס מחדש את מקומו בסגנונות המבוקשים.

בשנים האחרונות, שמלות כלה וינטאג הפכו שם נרדף ל"קלאסה". אז מהן אותן שמלות כלה וינטאג, מה מייחד אותן מאחרות ואיך אפשר להשיג אותן? אנו מציגים לפניכם את המדריך לשמלות כלה וינטאג.

בעצם, שמלות כלה וינטאג אינן מסגנון אחיד, אלא ממגוון של סגנונות קלאסיים מתחילת ועד אמצע המאה הקודמת. הסגנון של שמלות כלה וינטאג הוא קלאסי ועדין, ומדגיש את הנשיות שבגוף הכלה, בלי לחשוף יותר מדי "על הדרך".

מעצבים המתמקדים בעיצוב שמלות כלה וינטאג שמים דגש רב על הגזרות הקלאסיות סטייל הוליווד הזוהרת של שנות ה-40-50, ועם זאת, שמלות כלה וינטאג ניחנות גם במשחק עדין של בדים וצבעים, שנועדו למשוך את העין ולהפוך את הכלה למרכז הערב.

כדאי לשים לב ששמלות כלה וינטאג שקונים בחנויות יד שנייה או אצל מעצבים המתמחים בשמלות כלה וינטאג עשויות מבדים איכותיים, ושהעיצוב של השמלות מתאים היטב לכלה.

לפני הבחירה בשמלות כלה וינטאג יש לבחון קודם את העיצובים, כדי לראות אם זהו בכלל הסגנון שהולם אותך או מוצא חן בעינייך. ברוב המקרים, כלות הבוחרות לרכוש או לשכור שמלות כלה וינטאג נוטות לחיבה לקלאסי ולנוסטלגי.

מחירן של שמלות כלה וינטאג עשוי לנוע בין כמה מאות שקלים בחנות יד שנייה, ועד כמה אלפים אצל מעצבים מומחים בתחום.

יש לשים לב שבתור בגדים ישנים, שמלות כלה וינטאג שנקנות בחנויות יד שנייה נוטות לעתים להתפרק או להתבלות.

בסופו של דבר, האקלים הישראלי לא טוב במיוחד לשמירת בגדים לאורך זמן, לא כל שכן שמלות כלה וינטאג.

אין ספק שהמבחר הוא עצום אך שווה לתת מבט על שמלות כלה 2012 זה סגנון מאוד מיוחד, שמביא איתו סוג של ריענון…

בחרי היטב, ושיהיה מזל טוב