תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

איפה ניתן למצוא שמלות כלה בדיזינגוף

לכל דבר בחיים יש את הפרלין שלו. אם תרצה שוקולד טוב, תבחר בשוקולד בלגי או שוויצרי. אם תרצה אופנה נחשבת תלך לשנקין.

אם תרצה בית גדול עם ברכה הצופה לים תבוא לקיסריה. אם תרצי את הפרלין של שמלות הכלה תבואי לחפש שמלת כלה בדיזינגוף.

שדרת המעצבים בדיזינגוף

בדיזינגוף תמצאי כל כמה מטרים חנות מעצבים לשמלות כלה. מיטב המעצבים מחזיקים שם חנויות. אפשר למצוא שם את כל הסגנונות, מהפשוט ביותר עד המפואר ביותר.

שמלות כלה דיזינגוף הם דבר נפוץ מאד והיתרון הבולט הוא שאפשר לשוטט באותו רחוב ולהחליט מה מתאים לצרכים שלך, מכל הבחינות.

בנוסף, כמעט בכל סלון יש שמלות ערב, כך, שאם יש איתך שותפות (אמא, אחיות וכו) אפשר לרכז הכל במקום אחד או רחוב אחד ואולי אפילו לקבל עסקת חבילה.

פרלין עולה כמו פרלין, מעצבים רבים באזור דיזינגוף

מי שקנה פרלין טוב יודע שמשלמים הרבה מאד כסף על התענוג של אכילתו.
יש שאמרו שהוא שווה כל שקל, ויש שיאמרו שאפשר להסתפק בשוקולד פרה. שמלות כלה בדיזינגוף הן בערך אותו עניין. אם החלטת להשקיע סכום לא מבוטל ב שמלת הכלה שלך, אם חשוב לך שם המעצב והיחס האישי זה המקום בשבילך לסיור ובדיקה.

לעומת זאת, אם את מהאסכולה שחושבת ששמלת כלה היא בדיוק לערב אחד ולא יותר, ואת עיקר תקציב החתונה את רוצה להפנות למקום אחר, לא מומלץ לחטט את רגלייך ברחוב שמלות הכלה של דיזינגוף. יש המון סלונים בכל עיר שנותנים מענה זול יותר אך ללא שם המותג והמעצב.

לקבוע פגישה עם המעצב או המעצבת מראש

אם החלטת לבקר בדיזנגוף כדאי לברר מראש איזה סלונים הם לטעמך או איזה מעצב את רוצה שיעצב את שמלת החלומות שלך, ולקבוע תור מראש.
לא כדאי לנחות באמצע היום סתם כך. אולי בדיוק יש שם כלה שמתארגנת או שהם באמצע מדידות.

אם את רוצה לקבל את השרות הטוב ביותר תקבעי מראש זמן בו את פנויה לשעה שעתיים וכך גם הסלון. בואי בנחת ובכיף עם חברות שיתנו את דעתן והכי חשוב תהי שלמה עם הפרלין שלך. – שמלות כלה בדיזינגוף

רק לידע כללי לפני כעשרים שנה רחוב דיזינגוף היה הרחוב הכי סוען בארץ עם מיטב המעצבים, מרכז בילויים ובתי קפה מהמובחרים שהיו בארץ, כל הסלב של אז היו נפגשים בקפה רוול או כסית בקיצור עד שהופיעו הקניונים