תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

שמלות כלה לא חייבות להיות יקרות

רוב הנשים שמחליטות להתחתן מעידות על עצמן שהיה להן חלום במשך שנים רבות ללבוש שמלת כלה.

לא ברור אם החלום הזה נובע מתוך המוסכמות החברתיות ששולטות בחיינו או שהחלום הזה הוא חלום פרטי של כל ילדה, אך עובדה היא, שכל אישה שמחליטה להתחתן הולכת למדוד שמלות כלה זולות, והרבה.

ניתן לראות כיצד כל הנושא של שמלות כלה זולות עבר הרבה מאוד שינויים בעולם שלנו, כי בעבר, כל אישה שהייתה מתחתן הייתה עושה את זה עם השמלה שאימא שלה לבשה, ואחר כך היא הייתה מעבירה את השמלה לבת שלה עצמה.

היום הדברים הם מאוד שונים, כי היום לכל אישה יש שמלת כלה שהיא יכולה לבחור, בהתאם לגוף שלה, לרצונות שלה, ולרוח התקופה שבה היא מתחתנת.

איפה ניתן למצוא שמלת כלה

שמלות כלה זולות ניתן למצוא גם אצל מעצבת איכותית, כל אישה יכולה לבחור היכן למדוד שמלת כלה זולה, כי יש הרבה מאוד מעצבים שעובדים בתחום זה, והתחרות היא רבה מאוד.

יש נשים שמחליטות להיכנס לסטודיו של מעצב מסוים לא בגלל שהן מכירות אותו, אלא בגלל שהן ראו פרסום עם עיצוב גרפי מאוד יפה אשר מפרסם אותו, והוא משך את תשומת ליבן.

לעומת זאת, לא מעט נשים מעידות שהן בוחרות את מעצב השמלה שלהן על פי המלצות של חברות שכבר התחתנו, ובכל מקרה, הן יודעות שיש לפניהן הרבה מאוד עבודה.

זה לא שכלה יכולה להיכנס לסטודיו של מעצב וכעבור כמה דקות לצאת ממנו עם שמלה, כי שמלת כלה דורשת הרבה מאוד עבודה ומדידות עד שהיא באמת מוכנה לערב הגדול.

עלות שמלת כלה מאוד משמעותית

אין כל ספק כי שמלות כלה זולות זה עניין שעולה לא מעט כסף, וזה טבעי, כי המעצבים עובדים על השמלות האלה יומם וליל.

יחד עם זאת, בימינו ישנה שיטה שיכולה להקטין מאוד את עלויות השמלה, והיא שיטת ההשכרה כמובן. כל כלה יכולה להחליט בימינו אם היא רוצה לקנות שמלת כלה שתעבור במשפחה שלה, או שהיא רוצה לשכור שמלה לערב אחד, וכאשר מסתיימת החגיגה, להחזיר את השמלה לבעליה.

מה שלא תבחרי לחתונה שלך, אנחנו מאחלים לך אושר ועושר

כבר בתור ילדה, הסיכוי הוא שצמד המילים "שמלות כלה" עורר בך גל של התרגשות.

ועכשיו את שם, כלה לעתיד, מחפשת לעצמך שמלה בין אלפי שמלות כלה שרק מחכות שתמדדי אותן.

זאת לא תחפושת, זה לא משחק, את באמת מתחתנת ואלו באמת שמלות כלה אמיתיות, מהודרות. אז איך בוחרים רק שמלה אחת מכל השפע הלבן הזה?

פעם זה היה קל יותר, לא חייבת שמלת כלה במחירים מטורפים

כלות היו לובשות שמלות כלה שלבשו אמא שלהן, סבתא שלהן ומי לא.

שמלות כלה היו עוברות בירושה במשך דורות, כאשר היו נעשים בהן שיפוצים מעטים פה ושם, כדי להתאים אותן לסגנו ולתקופה.

אבל היום כל כלה יכולה לקבל שמלות כלה, כן, לפעמים יותר מאחת המתאימות לה במיוחד. הכל עניין של סבלנות, זמן ותקציב.

מעצבי שמלות כלה בימינו יכולים לעשות הכל עוד בשלב בדים, להתאים גזרות, לעצב לך שמלת חלומות, והכל בתוך כמה חודשים בודדים.

המחיר נע בין כמה מאות שקלים לשמלות כלה מוכנות, שאינן בעיצוב אישי או בהתאמה אישית לגופך, ועד עשרות אלפי שקלים למי שמוכנה להרשות לעצמה שמלות כלה יוקרתיות, כולל כל התוספות.

ברוב המקרים המחיר של שמלות כלה בהתאמה אישית ינוע בין 3,000 ל-8,000 ש"ח, עם תלות בכמות העבודה המושקעת בשמלה הנבחרת ובדחיפות העבודה (להזמין שמלות כלה כמה חודשים מראש יעלה משמעותית פחות מלהזמין אותן חודש לפני האירוע, ואל תגידי שלא אמרנו).

לפני שאת הולכת למעצבים ומתחילה לבחור שמלות כלה מכל הבא ליד, היינו ממליצים לך לבחון טוב-טוב את הסגנונות השונים של שמלות כלה כפי שמופיעים באינטרנט ובקטלוגים השונים.

אל תתביישי לסחוב חברה או בת משפחה וללכת לכמה מעצבים כדי למדוד שמלות כלה שעשויות למצוא חן בעינייך. אולי תגלי שבעצם מתאים לך סגנון אחר לגמרי של שמלות כלה מזה שחשבת עליו בהתחלה.

בכל מקרה, ההמלצה שלנו היא להסתכל, לבחון ולמדוד לפני שבוחרים שמלות כלה.

כך תוכלי להתאים לעצמך את השמלה המושלמת למבנה גופך ולאישיות שלך, ולהרגיש זוהרת ונהדרת ביום חתונתך.