תמונה הדר שמלות כלה חתונות ואירועים

איך לבחור לבת הזוג הלבשה תחתונה

כל בן זוג מוצא את עצמו לפחות פעם אחת במעמד המביך משהו שבו הוא נאלץ לרכוש עבור בת זוגו פריט הלבשה תחתונה.

ממש כמו בסרטים ואולי אף חמור מכך, הגבר הנבוך מוצא את עצמו חסר אונים בעת ביקור בחנות להלבשה תחתונה נוכח כמות הדגמים, בדים, סוגים, מרקמים והדפסים שקיימים כאשר מדובר על פריטי לבוש תחתונים.

במרבית המקרים המוח הגברי לא מסוגל להתמודד עם כמות כזו של היצע ומרבית הגברים בצר להם ממלמלים דבר מה ויוצאים מהחנות בבושת פנים.
נשימה

איך לבחור הלבשה תחתונה? לכך נוספת העובדה שבחנויות הללו עובדות בדרך כלל נשים צעירות שבניסיון להתגבר על המבוכה הראשונית ומפאת ניסיונן הרב, מערימות עוד על תחושת הבושה.

המאמר הבא מבקש לסייע לגבר הנבוך בצאתו לדרך הייסורים של רכישת הלבשה תחתונה לאישה או לבת הזוג המקסימה שלו.

העצה הראשונה והחשובה מכל היא לקחת נשימה. מדובר במשימה פשוטה למדי שאינה שונה מרכישת חולצה, חצאית או כל פריט לבוש אחר. קחו נשימה וראו במשימה הזו עוד דבר שאתם עושים כדי לשמח את בת הזוג שלכם.

בדיקה ראשונית של הלבשה תחתונה

כעת רגע לפני שאתם יוצאים אל החנות בדקו במגירת ההלבשה התחתונה של בת הזוג מה ההיצע, הצבעים המועדפים, סגנון מועדף וחשוב מכל מה המידה.

המידה של הפריטים שתמצאו שם תסייע לכם להבין מה לחפש בחנות וכך תיחסך מכם המבוכה שקשורה בניסיון לתאר למוכרת החטובה את מבנה הגוף של בת זוגכם.

לאחר שערכתם בדיקה קצרה במגירה של בת הזוג רשמו את הממצאים וגשו לאחת החנויות לערוך בדיקה ראשונית. מומלץ לבחור חנויות גדולות וותיקות שבהן תוכלו לקבל מבחר גדול ועזרה ממוכרות מקצועיות עם ניסיון של שנים.

רכישה הלבשה תחתונה און ליין

אפשרות אחרת היא לחפש באתרי אינטרנט שמתמחים ברכישת הלבשה תחתונה.

אם יש לכם את המידות המדויקות כאן לא רק תיחסך מכם המבוכה של ההתמודדות עם הסיטואציה בחנויות אלא גם תוכלו לקבל את המוצר במחירים נמוכים יותר.

אם תקפידו על הכללים הללו סביר להניח שתצאו עם מתנה ראויה ויפה לבת הזוג שלכם, מתנה שתדגיש א הנשיות שלה ותגרום לה להרגיש מיוחדת. בכל מקרה אל תשכחו לצרף פתק החלפה.

כל האמת מאחורי הלבשה תחתונה

ההופעה החיצונית חשובה לכולנו וכיום רבים בישראל ובעולם כולו, כולל נשים, גברים, בכל גיל מקטן ועד גדול מבלים זמן רב במחשבה על הלבוש, האיפור, עיצוב השיער וכל האביזרים שמרכיבים את ההופעה החיצונית שלנו.

המודעות למראה החיצוני כאמור לא פסחה על שני המינים, אולם ישנו תחום לבוש מסוים שעדיין שמור לנשים בלבד, הלא הוא ההלבשה התחתונה שהיא תחום אופנה שלם.

נכון שהיא אינה נראית לעין, אולם הלבשה תחתונה משפיעה משמעותית על המראה הכללי של הגוף שלנו, על הגזרה, היציבה ועל האופן שבו מונחים עלינו הבגדים.

מידות של הלבשה תחתונה בעיקר לכלות

בחירת פריטי הלבשה תחתונה בצורה נכונה מסייעת להשלים את המראה הכללי ומכאן חשיבותה. כלל ראשון וחשוב מכל הוא הקפדה על המידות הנכונות.

טעות נפוצה בקרב נשים רבות הוא לרכוש הלבשה תחתונה במידות לא מדויקות. הסיבה לכך נעוצה בהכחשה טבעית, אי התייעצות עם המוכרות בחנויות מפאת בושה ועוד.

התאמת המידה הנכונה היא המפתח למראה נכון ומהודק, שבו הכל ישוב במקום וחשוב מכל שבו את חשה בנוח.

אין דבר מציק יותר מחזייה צמודה מדי שמפריעה לנשום ותחתונים שנופלים מהגוף עלולים ליצור מראה מרושל ולא מוקפד. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא כמובן סוג הבגדים.

מה את לובשת?

יש להתאים את ההלבשה התחתונה לבגדים שאת לובשת.

כך למשל עם שמלה צמודה נתאים את התחתונים המתאימים, מבחינת הגזרה, הצבע ועוד. הסוד בהלבשה תחתונה מתאימה הוא בכך שהיא אינה נראית אך משפיע המשמעותית על המראה כללי.

אם לבשת למשל שמלה או חולצה ללא שרוולים, הקפידי על חזיית סטרפלס. עדיף להימנע מחזייה עם כתפיות סיליקון שיוצרות אדמומיות בכתפיים ותחושה לא נעימה.

איפה לרכוש?

רכישת פרטי הלבשה תחתונה כדאי לעשות בחנויות מוכרות שבהן תוכלי לקבל יעוץ מקצועי ממוכרות מקצועיות.

הן יוכלו לסייע לך למצוא את המידה המתאימה ואת פריטי הלבוש שיתאימו לכל סוג של בגד.

כדאי להתגבר על המבוכה הראשונית וכן לקבל עזרה בעיקר אם את לא מצויה ברזי ההלבשה התחתונה. בהמשך כאשר תדעי מהי המידה המתאימה לך וכשתגבשי טעם שיאי תוכלו לרכוש פריטים שונים גם בחנויות אינטרנטיות שמציעות מבחר רב ומגוון של מידות ודגמים.